Saturday, December 12, 2009

Aktiviti Luar Saya Dengan Ahli Vsomebody Group Malaysia



Gambar-gambar dibawah bukti penglibatan saya yang sangat aktif dalam Vemma.Baru-baru ini saya berpeluang berjumpa dengan Otai-Otai Vemma termasuk Royal Ambassador Vemma Jutawan Mr. Mat Marrow yang sudi datang jauh dari USA semata-mata berjumpa group kami di Malaysia.


Dari kiri: Andy (Gold Leader JB), Saya sendiri (Gold Leader JB) dan Shahrul aka NBK (Gold Leader JB)



Saya bersama Hazrul (Platinum Leader Vemma) Income mingguan 4 angka.



Saya bersama Salehin (Presidential Vemma) Income mingguan 5 angka.Umur 27 tahun dah pakai BMW.



Saya bersama Fahrurazi (Platinum Leader Vemma) Income mingguan 4 angka.



Saya bersama Mat Marrow (Royal Ambassador Vemma) Jutawan Vemma Top 5 Earner In Vemma.



0 comments: